טיפים לעיצוב הבית בעזרת פרחים

אם עד היום רכשתם באמצעות חנויות פרחים מקוונות פרחים בהתאמה אישית, בטח תשמחו לדעת שכיום ניתן לנצל אותן גם כדי לרכוש פרחים לעיצוב הבית. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ולגלות טיפים לעיצוב הבית בעזרת פרחים, כך שתדעו בדיוק מה להזמין מחנות הפרחים האינטרנטית שלכם. 

טיפ ראשון – תדאגו קודם כל לעצמכם

אולי זה נשמע קצת אגואיסטי, אבל אנחנו חושבים שהשקעת אנרגיות בעצמכם יאפשרו לכם לדאוג לאחרים כך שהמסקנה ברורה – עליכם לדאוג קודם כל לעצמכם גם בתחום עיצוב הבית באמצעות פרחים.

הזמנת פרחים

לכן, אנחנו ממליצים להצטייד בפרחים בחדרי השינה וליהנות מאנרגיות ירוקות ומשינה איכותית יותר. אמנם רוב הצמחים פולטים בלילה פחמן דו-חמצני אבל בשביל מה יש לכם חנות פרחים? אנחנו בטוחים שטלפון אחד לחנות הפרחים שלכם יאפשר לכם לבחור בצמחים הבטוחים עבורכם, כלומר צמחים שפולטים כמה פחות דו-תחמוצת הפחמן בלילות.

טיפ שני – אל תגידו שאין מקום

אולי תופתעו לדעת, אבל תמיד יש מקום לעוד עציצים ואפשר לשים אותם במקומות מפתיעים למשל : שידת הטלויזיה, הפינות של מדפי הספרים, מדפים גבוהים שלא מגיעים אליהם בלאו הכי ועוד.

אנחנו ממליצים גם כאן להתייעץ עם חנות הפרחים שלכם מסיבה אחת – כדי לבחור בחוכמה עציצים נשפכים לפינות המדפים שלכם. עציצים אלו מכילים צמחים שגדלים כלפי מטה ולא כלפי מעלה, כך ששמים אותם בפינות המדפים מתקבל מראה עגול, רך וכמובן ירוק ומעוצב יותר.

טיפ שלישי – מי אמר שצמחים לא מתאימים לאמבטיה?

אולי תופתעו שוב, אבל יש צמחים שדווקא אוהבים את הלחות של חדר האמבטיה שלכם למשל: סחלבים וצמחים טרופיים אחריםאבל שלא תלכו שולל אחרי הלחות כי גם צמחים אוהבי לחות צריכים מים ובקיצור – אל תשכחו להשקות אותם ואין לכם תירוצים כי הברז ממש קרוב…

ואם אתם רוצים לתרום לאיכות הסביבה אנחנו ממליצים לנצל אריזות מזון ריקות (למשל אריזות גדולות של חומוס או גלידה) ולהפכם לעציצים. במקרה הזה כל שיידרש מכם הוא לדאוג לתחתית ולחורר את אריזת המזון הריקה. ובטח תשמחו לדעת שאם מדובר באריזת פלסטיק הפעולה פשוטה במיוחד ודורשת רק מזלג או מברג.

טיפ רביעי – תחשבו בגדול

אמנם בעיצוב האלוהים טמון בדברים הקטנים, אבל אין כמו עציץ ענק כדי למשוך תשומת לב עיצובית בחדר האורחים. אפשרות זו מתאימה אמנם למי מאיתנו שזכו לגור בדירות עם תקרות גבוהות, אבל גם אתם יכולים ליהנות ממנה בקלות – פשוט אל תציבו ליד העציץ שום דבר שגבוה ממנו.

אנחנו בטוחים שאם תציבו בעציץ עץ פרי כלשהו (לימון, אבוקדו, תפוז) תיהנו מכל העולמות: גם מראה מעוצב, גם פרי טעים שיחסוך לכם הליכה לסופר וגם אווירה ירוקה כמו במושב. היינו אומרים “שתי ציפורים במכה אחת” אבל ספרנו לפחות שלוש…

סל הקניות