איך לתכנן יום הולדת מושלם לבת הזוג

יום הולדת יש רק פעם בשנה, והוא מהווה הזדמנות נפלאה בשבילך, לתכנן עבור בת הזוג שלך יום קסום ומיוחד, מהסוג שהיא לא תשכח – לפחות עד ליום ההולדת המפתיע והנפלא הבא שתארגן עבורה. 
אז בכדי שיום ההולדת שלה, אכן יהיה מושלם, בשלב הראשון, עליך להקפיד ולתכנן את היום בקפידה, לדאוג לכל הסדורים והארגונים, על מנת שהיום הזה יהיה פנוי בעבורה והיא תוכל לעשות בור רק דבר אחד – ליהנות, להתרגש ולהתלהב מכל מה שאתה מתכנן עבורה.

שלב הארגונים

השלב הראשון הוא שלב הארגונים, יש לדאוג שהיום יהיה פנוי בעבור החוגגת. כך שאם לדוגמא היא עובדת, תוכל לבקש יום חופש בעבורה או לפחות לבקש שהיא תצא מוקדם יותר ממקום העבודה שלה. כמובן, שהארגונים הבאים תלויים ביום שאתה מתכנן לה ואם יש צורך לבצע הזמנות מראש בכדי שאותו היום יהיה מושלם – לדוגמא, אם תכננת לקחת אותה לאכול ארוחת צהריים במסעדת שף פופולרית, כדאי להזמין מקומות מראש וכן הלאה.. בכדי שתוכל להיות מאורגן, ולוודא ששום פרט ביום המושלם הזה לא ישתבש, כדאי שתכתוב לעצמך את כל מה שאתה מתכנן באותו היום, ומה אתה צריך לעשות, בכדי שמה שאתה מתכנן אכן יצא אל הפועל ובצורה בה אתם מעוניין שזה יקרה.

רעיונות לבילויים

סביר להניח שאתה מכיר היטב את בת הזוג שלך, ויודע בדיוק מה היא אוהבת ומה ישמח אותה. אבל אם אתה בכל זאת זקוק למספר רעיונות, אשר יסייעו לך לתפור בעבורה יום הולדת בלתי נשכח, להלן כמה כאלו:

  • משלוח פרחים או זר מתוק – כל אחת תשמח לפתוח את היום אם דפיקה בדלת של שליח עם זר פרחים ענק או עם זר מתוק מפנק במיוחד. כך שלא משנה מה אתה מתכנן בהמשך היום, אין ספק שהיום הזה יתחיל על רגל ימין.
  • ארוחת בוקר מפנקת – כולם אוהבים ארוחות בוקר ובטח גם בת הזוג שלך. אתה יכול להחליט אם להפתיע אותה בארוחת בוקר מעשה ידיך בבית, לקחת אותה לבית הקפה האהוב עליה, או אולי להפתיע בפיקניק בחיק הטבע, עם שמיכה וסלסלה המלאה בכל טוב.
  • הצגה יומית – בתי קולנוע רבים מקרינים סרטים לאורך שעות היום, כך שאם יש סרט שהיא ממש רוצה לראות ולא היה לכם עד עכשיו את ההזדמנות, להלן ההזדמנות הזו.
  • טיול – אם בת הזוג שלך חובבת טבע, תוכל להפתיע אותה בטיול רומנטי בטבע. נסה להשקיע קצת בבחירת היעד ואולי לשלב עם הטיול פיקניק, או פעילות אתגרית כמו טרקטורונים.
  • ספא – יום הולדת, זאת הזדמנות טובה להתפנק ואין מקום טוב יותר להתפנק מאשר מרכז ספא. אם אתה יודע שבת הזוג שלך אוהבת ומעריכה בילוי בספא, זאת ההזדמנות שלך לספק לה מה שהיא אוהבת.
  • שופינג – כל אחת תשמח להתפנק בשופינג, עבור אחת שופינג זה בגדי בוטיק ועבור אחרת זה לחפש מציאות בשוק הפשפשים, כך שאם החלטת להפתיע בשופינג, חשוב שתתאים את החוויה לבת הזוג שלך – וכאשר זה נוגע לשופינג כל כבר יודע מה בת הזוג שלו מעדיפה.
  • מסעדה – ארוחת צהריים או ערב (או גם וגם) הכול בהתאם ללוז שתכננת. כאמור, אם בחרת במסעדות יוקרה או מסעדות פופולאריות במיוחד, חשוב שתדאג גם להזמין מקום.

יום ההולדת של בת הזוג יכול להיות מושלם וכל מה שאתה צריך לדאוג בכדי שהוא כזה, זה לתכנן אותו בקפידה, להקפיד על יצירתיות ודמיון ולדאוג מראש לכל הפרטים הטכניים אשר יאפשרו ליום הזה לצאת אל הפועל.

למאמרים נוספים: