איך להאריך את חיי הפרחים?

אם קיבלתם במתנה זר פרחים בטח תרצו לשמר את החוויה זמן רב ככל האפשר. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה כדי לקבל טיפים שיעשו עבודה כפולה: יאריכו את חיי הפרחים שלכם וישמרו את החוויה שלכם. ובטח תשמחו לדעת שהטיפים קלים לביצוע ובמקרה הזה באמת “כל אחד יכול” .

טיפ ראשון – הורידו עלים

אמנם ברוב הטיפים להארכת הצמחים מתעלמים מסוגיית העלים ומתרכזים בפרחים, אבל אנחנו חושבים שכדאי להוריד עלים יבשים משתי סיבות: לחדש את צמיחת הפרחים ולהבטיח מראה רענן כמה שיותר זמן. ממש שתי ציפורים בזר פרחים אחד…

טיפ שני – הוסיפו אקונומיקה

אולי תופתעו לדעת אבל תוך 3 ימים הפרחים שלכם צוברים חיידקים שמזיקים לפרחים. אמנם הדרך הטובה ביותר להרוג את החיידקים היא להוסיף אקונומיקה אבל אפשר גם אחרת, למשל להחליף מים באגרטל לפחות כל 3 ימים כדי למנוע מאוכלוסיית החיידקים להתפתח. ובמילים אחרות – להקדים תרופה למכה.

טיפ שלישי – להניח את האגרטל במקום מוגן

אמנם אגרטלים לרוב עשויים מזכוכית ויש להגן עליהם מנפילות, אבל אנחנו דווקא מתכוונים להגנה אחרת – למצוא לאגרטל מקום שמוגן משמש, רוח וחום כי מה לעשות – פרחים לא אוהבים חום, שמש ישירה או רוח מהמזגן וכל אלו גורמים להם ליבול מוקדם מהצפוי לצער כולם.

טיפ רביעי – קטמו באלכסון

רבים כבר יודעים שקטימת הגבעול מאריכה את חיי הפרחים, אבל לא כולם יודעים שיש לעשות זאת בצורה אלכסונית שמבטיחה ששתיית המים תהיה איכותית. למעשה, זוהי אחת הדרכים היעילות להבטיח פרחים טריים לאורך זמן והנאה ממושכת כמה שיותר

וטיפ לאלו שנמצאים בצד השולח

אם אתם רוצים להבטיח שהפרחים שתישלחו יישארו טריים לאורך זמן, בטח תשמחו לדעת שיש טיפים שיכולים להבטיח זאת עוד בשלב המשלוח ובחירת הזר. למשל, זר מפרחי העונה נחשב מאפשר ליהנות מפריחה ממושכת יותר ולכן ההמלצה שלנו – רכשו זר מפרחי העונה והבטיחו שמתנתכם תתקבל בברכה ושמקבליה ייהנו לאורך זמן.

אבל זה לא הכל

אם אתם מעוניינים בטיפים נוספים לגבי הארכת חיי הפרחים אנחנו ממליצים לעשות דבר פשוט – להצטרף לרשימת התפוצה של חנות פרחים איכותית שיש לה גם אתר אינטרנט. ככה תוכלו לדעת על הנחות לפני כולם, ליהנות ממבצעים וכמובן לקבל טיפים נוספים.

ואם אתם מתפלאים לגבי הבחירה בחנות פיזית שמחזיקה אתר אינטרנט נסביר בפשטות – זאת הדרך היחידה לוודא שאתם נהנים מכל העולמות : עיצוב, חדשנות ושפע של אפשרויות שהופכות זר בנאלי לחגיגה גדולה, למשל צירוף בלונים, יין ושוקולדים לזר.

בנוסף, כך תוכלו ליהנות מקנייה מאובטחת, לקבל שירות מקצועי, להתייעץ עם אנשי החנות בכל שאלה שיש לכם לגבי הפרחים וליצור קשר באמצעים שונים, למשל פייסבוק, טלפון, מייל, אינסטגרם ועוד. ואנחנו אומרים – “דבר אלי בפרחים” יכול להיות הרבה יותר משיר, אז למה שלא תנסו?

למאמרים נוספים היכנסו

איך לתכנן יום הולדת מושלם לבת הזוגעל פרחים שוקולדים ומתנות מעוצבות

סל הקניות