איך לבחור זר כלה לאירוע המיוחד?

ההכנות ליום הנישואין רבות ומאתגרות. לא קל לבחור פריטים ונותני שירות בזה אחר זה. ולדעת שלכל הבחירות הללו יש השלכה על היום הגדול בחיים שלכם… אחד הפריטים החשובים ובעלי המשמעות ביום הגדול הוא זר הכלה. וגם אותו אתם נדרשים לבחור בשימת לב. כדאי לכם לזכור שזו בחירה משמעותית אמנם, אבל אם תצליחו לבצע את הבחירה באווירה טובה זו פעולה נעימה ומרגשת מעין כמוה. בואו וקראו על הבחירה שלכם ועל הפרטים שכדאי לכם לשים לב אליהם. לבחירה מוצלחת של זר מקסים!

אופי האירוע ואופי הזר

זהו שגם לפרחים יש אופי. אם תביטו על מספר סוגים של פרחים תגלו שכל פרח מגלם במראהו תכונות אחרות לחלוטין. מסיבה זו חשוב לבחור את הזר המתאים לאירוע שלכם. במרבית האירועים השגרתיים, בהם חתונה נערכת באולם אירועים או בגן בשעות הלילה, מתאים יהיה לבחור זר שגרתי וקלאסי. הזר מתמזג אם המראה המודרני העכשווי של הכלה והתוצאה נהדרת. אבל אם אתם בוחרים לערוך את החתונה שלכם בחיק הטבע, או שאולי בחרתם לחגוג את הנישואין שלכם בשישי בצהרים, ואולי בכלל אתם בחרתם להיות אטרקטיביים יותר ולהינשא על חוף הים – גם הזר שלכם צריך להתאים לאווירה הכללית הזו. באירועים מסוג זה עליכם להיות מצוידים עם זר שובר שגרה במראה פחות שבלוני ובעל ייחודיות.

גודל הזר

ניתן לשזור זרים ענקיים לעומת זרים בגודל סמלי. אמנם חשוב כי הזר יבלוט לעין ולא יבלע בין מכלול הפריטים במהלך האירוע. אך מצד שני חבל יהיה אם הזר יהיה פריט מכביד ומטריד שמקשה על הכלה בביצוע הפעולות השונות במהלך האירוע. מסיבה זו יש למצוא את הזר בגודל הרצוי והמתאים. כך שהוא לא יהיה כבד מידי, אך שיותיר את הרושם הרצוי ולא ייבלע.

צבעי הפרחים

אמנם רבים יבחרו לזר הכלה פרחים לבנים. אך למעשה ניתן לשלב גוונים נוספים בזר. הצבעים הנוספים יפיחו חיות בזר וישדרגו את המראה שלו. באירועים רבים בוחרת הכלה להתאים את הזר שלה לפרחים שעל השולחנות. יש מגדילים לעשות וגם את הפרחים של רכב החתן כלה הם מתאימים לאותם גוונים. כך הם יוצרים שלימות מרשימה וקונספט אחיד לאירוע כולו.

הפוטוגניות של הזר

ביום החתונה עתידה הכלה להיות במיקוד מול העדשה. בין אם אלו תמונות סטילס ובין אם אלו צילומי וידאו – הכלה במרכז וכמובן הזר אתה. מסיבה זו חשוב לבחור זר פוטוגני. כזה שיוסיף את החן שלו לתמונות ויתמזג היטב עם יתר האלמנטים בתמונות. זר מוצלח משדרג את מראה הכלה ומוסיף הרבה יופי לכל תמונה והסרטה.

זרי כלה הם פריט חשוב ובעל משמעות בכל חתונה. חשוב לבחור את הזר המוצלח והמתאים שימלא את התפקיד שלו בהצלחה, וירומם את האווירה ואת ההרגשה לשיאים חדשים!

זרי כלה

למאמרים נוספים: